Mozambique 3 maart 2017 - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu Mozambique 3 maart 2017 - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu

Mozambique 3 maart 2017

Door: Dobbe

Blijf op de hoogte en volg Dobbe

03 Maart 2017 | Nederland, Heemstede

Omdat we afgelopen woensdag niks hadden gezien op de oceaan safari en tijdens en tijdens het snorkelen hadden we besloten het vandaag nog een keer te proberen. Er waren geen andere mensen bij dus we hadden een prive safari met 4 vrijwilligers en de tourguide. Na ongeveer een half uur varen zag een van de gidsen iets in het water bewegen wat een groep dolfijnen bleek te zijn! Dus we deden onze spullen aan en sprongen in het water, we zaten precies boven de dolfijnen dus we hebben een tijdje boven ze gezwommen. Het waren een stuk of 15 dolfijnen, met baby dolfijnen!! Daarna zijn we weer verder gaan varen en zijn we weer een groep dolfijnen tegengekomen. Weer een tijdje met ze gezwommen en weer ontzettend dichtbij ze gekomen. Daarna zijn we naar het rif gevaren en hebben daar gesnorkeld op zoek naar vissen (die we ook hebben gevonden). Toen zijn we teruggevaren en weer een groep dolfijnen tegengekomen (en met ze gezwommen). Vanavond is de laatste avond dus we gaan naar een dorpsfeest!

• 04 Maart 2017 - 08:50

Alice:

Jeetje wat gaaf!! Wat een helder water, echt super mooi! Gelukkig waren de walvishaaien even ergens anders zwemmen..