Paardrijden en meer - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu Paardrijden en meer - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu

Paardrijden en meer

Door: Dobbe

Blijf op de hoogte en volg Dobbe

12 Maart 2017 | Nederland, Heemstede

Gisteren weer een fantastische dag gehad!! Samen met 2 andere vrijwilligers hebben we een taxi genomen naar een natuurreservaat en besloten om daar op paarden door het reservaat te rijden. Kwamen daar aan, helmen gepast en het paard op. Samen met de gids zijn we door het reservaat getrokken voor een uur. Zijn ontzettend dichtbij gekomen bij meerdere soorten dieren; zebra's, impala's, buffels (en kalven), wrattenzwijnen en we hebben zelfs een krokodil op het land eieren zien leggen!! Daarna zijn we terug gegaan naar de lodge om uit te rusten. In de avond zijn we met z'n 5en naar de plaatselijke pub gegaan. Teruggekomen rond 04.00 uur en met z'n allen pizza gegeten in de keuken en daarna eindelijk naar bed. Grappig om te zien hoe de mensen hier feesten/uitgaan en de hele sfeer met de muziek. Helaas konden we niet heel lang uitslapen omdat we vandaag de Mantenga waterval gingen bezoeken.Taxi naar de waterval genomen maar toen we daar eenmaal aankwamen stelde het niet zo veel voor (Niet alles kan fantastisch zijn).