Garden Route afgelopen week - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu Garden Route afgelopen week - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Dobbe Os - WaarBenJij.nu

Garden Route afgelopen week

Door: Dobbe

Blijf op de hoogte en volg Dobbe

26 Maart 2017 | Nederland, Heemstede

Afgelopen week geen Wifi gehad dus helaas ook niks kunnen posten. De dag na de hippocruise zijn we weer vertrokken vanuit st. Lucia naar Durban. Een grotere en meer een stad vergeleken met st. Lucia. We kwamen rond 15.00 uur aan in Durban bij de lodge. Kamer gekregen, spullen uitgepakt en Durban ontdekt. Tijdje rondgelopen in de stad en langs het strand kraampjes en winkels bekeken. Het weer was alleen niet zo goed; in de avonden regen en overdag bewolkt. De volgende dagen zijn we vroeg op gestaan om het Usaka Marine World aquarium te bezoeken + het waterpark! Ongeveer anderhalf uur door het aquarium gelopen, ontzettend cool aquarium met veel verschillende soorten dieren. Dieren bekeken en wat foto's gemaakt. Daarna zijn we naar de zeehonden show en dolfijnen show gegaan! En daarna het waterpark ingegaan. We hebben de hoogste glijbaan van Afrika gedaan!! Volgende ochtend om 7 uur uit Durban vertrokken naar Wild Coast. We zijn zo vroeg vertrokken omdat het ongeveer 12 uur rijden was. Om 11 uur onderweg ontbeten met friet en kip en daarna rond 14.00 uur geluncht met hamburgers en friet (gezond dagje!). Uiteindelijk rond 18.00 uur aangekomen bij de lodge. Volgende dag hadden we een elephant interaction gedaan. Naar een reservaat gereden en daar een tijdje met olifanten "gechild" en ze gevoerd. Daarna de hele middag aan het zwembad gelegen.Gister zijn we over een meer gaan kajakken, dat ongeveer voor een uurtje gedaan en daarna zijn we naar het strand gegaan. In de avond met de bus weer verder naar Kaapstad gereden.